Прометот во големите ланци маркети во Македонија значително се намали по вчерашниот организиран бојкот од страна на граѓаните. Според податоците на Управата за јавни приходи (УЈП), продажбата во петокот била речиси преполовена во однос на истиот ден од претходната недела.
Граѓаните, со цел да испратат порака против високите цени на основните производи, потрошиле околу 100 милиони денари помалку во маркетите. Според анализите, вкупниот промет е намален за приближно 47%, што претставува еден од најзначајните падови во последните години.
Претставници на трговските синџири изјавија дека ваквиот тренд би можел да има долгорочни последици врз пазарот, додека економистите предупредуваат дека продолжен бојкот би можел да влијае врз вработеноста и снабдувањето со производи.
Од организаторите на бојкотот порачаа дека ова е само прв чекор во борбата против високите цени и дека ќе следуваат нови мерки доколку нема конкретни промени во ценовната политика на маркетите.